donderdag 21 augustus 2014

Vrolijke muziek

We zijn weer terug in Nederland na een heerlijke vakantie! In de vakantie heb ik ook nog wat gehaakt, ik was voor de vakantie al begonnen aan een muziekdoosje voor L en die heb ik in de vakantie afgemaakt. L vind het voor het slapen gaan namelijk nog altijd fijn even het muziekje te horen, maar helaas was haar oude doosje kapot. Dit is mijn eerste helemaal zelf ontworpen haaksel en ik vind hem best leuk geworden, L kan in ieder geval weer naar een muziekje luisteren en het ziet er vrolijk uit op der kamertje!




14 opmerkingen:

  1. Ik vind het 'doosje' HEEL mooi geworden, zal nog lang meegaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig muziekdoosje! Ik heb even op je blog rondgekeken! Je maakt mooie dingen! Ik ben volger geworden dus zal vaker komen kijken! Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw dat is een hele mooie. Leuk idee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit muziekdoosje gaaf. En nog wel zelf ontworpen. Stiekem best jaloers kan nl alleen van uitgeschreven patronen haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Snoezige muziekbloem. De kleine vlindertjes maken de bloem extra apart.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love it!! I would like to do one of this days, but I don´t know were I could by the music box machine!!


    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you! I don't know where you're from, but I only know some Dutch webstores were they sell them, but I don't think they sell to other countries? I did saw some on ebay one time, so maybe you can get them from there? Good luck searching!

      Verwijderen