donderdag 28 juli 2016

Still alive (and kicking)!


Ja ja ik ben er nog, lang afwezig geweest, maar niet zonder reden ;)
Ik was druk bezig met het schrijven van mijn scriptie, en na jaren van hard (oke, soms ook wat minder hard) werken, mag ik mezelf 'master of science' noemen! Nou ja, bijna dan, mijn thesis heb ik gehaald en het is nu even wachten op mijn diploma.


Ik ben nu dus even Koos Werkeloos, hard aan het zoeken natuurlijk, maar tot nu toe nog even zonder succes ( mocht je iets weten in de richting van gezondheidswetenschappen laat het me weten;) ). Ik heb nu dus wat meer tijd voor andere dingen. De meiden gaan voorlopig nog 2 dagen in de week naar het kinderdagverblijf, omdat ik snel hoop iets  te vinden, wat mij dus 2 hele dagen voor mezelf geeft :o :o! Ik moet zeggen dat ik daar nog behoorlijk aan moet wennen en ik het na 2 weken nog niet echt een succes vind hha. 


Maar in ieder geval heb ik nu af en toe ook weer tijd voor andere dingen, zoals wat naaien en haken! In de tussen tijd deed ik natuurlijk niet helemaal niks, maar er verscheen gewoon niet zo veel op de blog. Een leuk project wat ik tussendoor nog wel heb gedaan is het uitwerken van mijn muziekmobiel voor het tijdschrift 'Aan de haak'. 


Super leuk, mijn eerste patroontje staat dus gewoon in een tijdschrift! Mocht je dus ook interesse hebben, het is het laatste nummer van 'Aan de haak' (het zomernummer). Wat het extra leuk maakt is dat mijn meisjes mee mochten op de foto!






1 opmerking:

  1. Wat een knappe meisjes heb je! En van harte proficiat met jouw patroon in dat tijdschrift! Het ziet er geweldig uit!
    Veel succes met het vinden van de juiste job,
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen