donderdag 27 maart 2014

Paashaken

Mijn laatste berichtje is al even geleden, maar ik ben nog steeds druk aan het haken hoor! Pasen komt er weer bijna aan en het leek me leuk om ons nieuwe huisje een beetje in de paassfeer te brengen dit jaar. Binnenkort gaat er dus een paastak gekocht worden en ik begon alvast met het haken van een aantal paasfrutsels. Het resultaat is een haasje en een lief klein kuikentje.




Het patroon van het haasje komt van wolplein en het kuikentje bedacht ik zelf.

Ondertussen ben ik nog druk bezig met mijn deken en ik kan zeggen, hij word groot!! Ben nu ongeveer op de helft en ik zal binnenkort even een foto plaatsen.

1 opmerking:

  1. Het zal wel gezellig worden in jullie huisje. Je meisje zal dol zijn op die diertjes. Ben benieuwd naar je deken!
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen