vrijdag 21 augustus 2015

Babynieuws:)!

Een poosje voor de uitgerekende datum begon ik nog aan een leuke rammelaar waarvan ik het patroon hier vond. Ik had nog een restje mint liggen wat perfect paste bij het kamertje (vriend heeft een roze verbod ingesteld, ik ben bij L een beetje los gegaan met roze hhi). Hij bleef echter half afgemaakt liggen, want ik had niks rammelends. Een paar dagen voor de uitgerekende bestelde ik nog ergens een belletje en zette hem nog snel in elkaar.


En precies op de uitgerekende datum kwam E ter wereld! Een lief, klein, schattig meisje! Hieronder een foto van E in een zelfgemaakt pakje.


Ondertussen is E alweer een maand oud en aluit het pakje gegroeid. Mama zijn van 2 meisjes is echt geweldig! E is een hele lieve, rustige baby en L is helemaal verliefd op der! Het normale leven gaat onderhand weer beginnen, maar ik ga nog even lekker genieten van mijn grote meid en me kleine wondertje<3

Patroon: konijntje haken

10 opmerkingen:

  1. Oh wat een lief meisje! Wat snoezig, die rammelaar, en wat een mooi, zacht pyamapakje! Geniet er maar van!
    Ik heb maar één dochter, maar ik vind het ook zalig om een meisjesmama te zijn :-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met jullie kleine meid! Wat een prachtige foto! Ik ben ook net mama geworden van een meisje, ze is nu 9 weekjes. En ben ook los gegaan op het roze haha...

    Groetjes Nienke
    nienkehaakt.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, jij ook gefeliciteerd! Leuke blog ook! Hha roze is gewoon te lief voor meisjes!

      Verwijderen
  3. Gefeliciteerd met jullie kleine meid! Wat een prachtige foto! Ik ben ook net mama geworden van een meisje, ze is nu 9 weekjes. En ben ook los gegaan op het roze haha...

    Groetjes Nienke
    nienkehaakt.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh, wat maak jij mooie dingen.Zin om een swapje te doen? Mail me dan maar op naadjesendraadjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik bedoel: naadjesendraadjes@hotmail.com

      Verwijderen
    2. Dankjewel! Lijkt me leuk om een keer te doen,ik wacht even tot alles weer een beetje rustig is;)

      Verwijderen
  5. Van harte proficiat met dit mooie meisje. Geniet maar van je twee meiden, hoor!
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen