vrijdag 11 maart 2016

Verjaardagsjurk

Voor de verjaardag van L maakte ik natuurlijk ook een jurk. De stof lag er al even klaar voor in de kast ( van de zomer al gekocht;) ), toen ik hem had gekocht wist ik dat het een verjaardagsjurk ging worden. Het is meteen mijn eerste jurk die 'voorjaarsproef' is. Der kast was gewoon al overvol met winterkleding, waarvan ik voor het eerst een heleboel zelf heb gemaakt (misschien daarover binnenkort nog een bericht). De jurk is het bovenstuk van de Ileana met raglanmouwen waartussen ik paspelheb gestikt, de rok is een simpele rimpelrok.

De verjaardagsoutfit, klaar om aan te trekken:)




 Even na der verjaardag hadden we een fotoshoot met het gezin, wat wordt me meisje toch groot!



Patroon: Ileana van CompagnieM
Stof: Michael Miller’s Summer Night Lights

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de jarige. Ze ziet er prachtig uit met haar mooie, nieuwe jurk.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen