dinsdag 3 maart 2015

Meer van hetzelfde:)

Het jurkje uit 'stof voor durf-het-zelvers'  beviel goed. Niet te moeilijk om te maken, maar toch zo'n leuk effect! Het staat L schattig en en als ze het aan heeft krijg ik echt een lentegevoel, tijd voor nog zo'n jurkje dus! Dit keer zonder kraagje, de naden van het topje doorgestikt en met de blinde rits netjes verwerkt tussen de voering . Een lekker zomers stofje en het is een heerlijk luchtig jurkje geworden.




Nog wat foto's op mijn kleine modelletje!



RozeDraad is alweer een jaar oud, WHOEHOEE! Hoewel ik het super leuk vind om te bloggen, kost het toch altijd meer tijd dan je denkt. Soms zie ik prachtige 'haak'  of 'naai'-blogs met elke weer nieuwe dingen en dan sta ik toch altijd met open mond te kijken, hoe doen die mensen dat toch? Petje af hoor! Hier is mijn voornemen om in het tweede levensjaar van RozeDraad wat actiever te zijn. Of dat lukt moeten we nog maar zien, ideeen genoeg in ieder geval;)


2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met jouw blogverjaardag. Wat een dankbaar en prachtig meisje om zulke leuke jurkjes voor te naaien. Dit jurkje is echt prachtig en het zit vast heel lekker.
    Met jouw lieve modelletje in huis, heb jij veel andere dingen te doen dan bloggen. Misschien hebben die andere bloggers gewoon iets meer vrije tijd. Want berichtjes maken met mooie foto's van zelfgemaakte spullen kost iedereen tijd. Geen een blogger uitgezonderd, hoor.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Het kost inderdaad altijd behoorlijk wat tijd, helaas zitten er maar 24 uur in een dag;) Leuk dat je vaak een berichtje achter laat, toch altijd leuk om te lezen!

      Verwijderen