dinsdag 10 maart 2015

Uit de film

Een poosje geleden stuurde mijn broertje me een plaatje van een gehaakt plantje, of ik dat niet voor hem kon maken? Ik zei dat ik het wel zou doen, maar helaas een beetje tijdsgebrek dus het kwam er niet echt van. Nu was die afgelopen week jarig en moest ik er dus wel aan beginnen. Ik had geen idee wat het was, mijn vriend ook niet trouwens, maar het zag er wel erg leuk uit! Toen die uiteindelijk af was waren we zo nieuwschierig geworden dat we het op youtube hebben opgezocht. Het blijkt een boompje genaamd 'Groot' te zijn uit de film ' Guardians of the galaxy'. Blijkbaar een goede film want iedereen op de verjaardag herkende het plantje direct ( misschien moeten wij hem ook maar is gaan kijken;) ). Hij is der in ieder geval helemaal blij mee en ik vind hem zelf ook wel erg leuk geworden!




 Het patroon komt van hier.

3 opmerkingen:

  1. Echt een grappig plantje uit de film. Iedereen die de film kent, herkent meteen wie het is. Mooi gemaakt.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo schattig! Ik heb het plantje weleens ergens voorbij zien komen, maar ken de film niet. Misschien dat ik hem toch ook eens ga kijken.

    BeantwoordenVerwijderen