donderdag 21 januari 2016

Pin it & make it #1, #2 & #3

Op de blog van Liesellove las ik over haar 'Pin it & make it' project. Ik was meteen enthousiast, ik vind het heerlijk om op pinterest rond te struinen, maar uiteindelijk doe ik er meestal niet veel mee. Het wordt dus wel een uitdaging om iets te doen met 1 pin per weer, maar ik kan het altijd proberen toch;) De eerste drie weken was het in ieder geval niet moeilijk. L werd 3 en we gaven voor het eerst een redelijk groot feestje. Hoewel ik eigenlijk niet zo van themafeestjes ben vind ik dat het er wel een beetje bij hoort als je 3 ben, dus gingen we voor minnie mouse.  Op pinterest genoeg inspiratie te vinden in ieder geval!

#1
In de eerste week maakte ik uitnodiging voor L der verjaardag



#2
Daarna ging ik aan de slag voor de versiering van het feestje. Ik maakte 4 verschillende dingen. 
- Een lange minnie mouse slinger in de kleuren roze, fuchsia, wit en zwart
- Twee kleine minnie mouse slingers in allerlei roze tinten die ik onder de trap hing (niet op de foto)
- Kleine zwarte mini mousjes uit karton, met strikjes aan een lint die ik voor het raam hing
- Twee minnie mousjes van piepschuimballen, die ik zwart verfde, een strikje gaf en in een emmer met zand voor het raam plaatste.
 

#3
Tot slot maakte L en ik de dag voor der feestje nog minnie mouse koekjes van grote en kleine oreo's. Ze zijn niet zo netjes geworden, maar t was wel heel leuk om samen te doen en aan het eind van het feestje waren ze allemaal op hha.



Alle gemaakte pins van de afgelopen weken zijn geinspireerd op dit bord:
https://nl.pinterest.com/rozedraad/minnie-party/

De eerste 3 weken zijn voltooid, nog 49 te gaan;)


1 opmerking: